"De maatschappelijke kant van het werk als bewindvoerder spreekt mij het meeste aan."
De maatschappelijke kant van mijn werk als beschermingsbewindvoerder spreekt mij het meeste aan. Geen enkele situatie of gesprek is hetzelfde. Het op orde maken van een kloppende begroting en mensen ondersteunen die zelf geen structuur (meer) kunnen aanbrengen in hun financiën, geeft mij voldoening.
Klanten die iets van toekomst willen maken
Mijn focus qua klanten ligt met name op ouderen met bijvoorbeeld dementie. Daarnaast heb ik goede contacten met ‘10’ voor Toekomst, wat zich richt op gezinnen die met meerdere ingewikkelde problemen te maken hebben. Het gaat daarbij met name om klanten die door een maatschappelijk werker worden begeleid richting SHV. Ik vind het van belang dat mijn klanten daadwerkelijk iets van hun toekomst willen maken.
Randzaken uit handen
Aangesloten zijn bij een franchiseorganisatie heeft voor mij onder andere als voordeel dat heel veel randzaken uit handen worden genomen. Hierdoor voel ik mijzelf zekerder, maar kan ik bovenal mijn klanten continuïteit en de aandacht die ze nodig hebben bieden. Ook het contact met andere franchisenemers vind ik een meerwaarde, omdat het nuttig is om ervaringen en kennis met elkaar uit te wisselen.
Meer informatie over Laurence.
BEKIJK OOK:
DIGITALE NIEUWSBRIEF!
ZEKER verstuurt periodiek een
digitale nieuwsbrief met informatie
over beschermingsbewind,
actualiteiten over ouderen,
regionale informatie.
AANMELDEN
U kunt direct online een verzoek
voor onderbewindstelling
aanvragen.
Vul nu het formulier in.
7 ZEKERHEDEN
Met de 7 Zekerheden
willen we ons onderscheiden
in de markt: landelijke dekking,
vertrouwd, kwaliteit, duidelijkheid,
transparantie, continuïteit, controle.